طراحی و اجرای استخر در کرج

سونالوکس ارائه دهنده خدمات طراحی و اجرای استخر در کرج می باشد. اگر در این شهر یا اطراف آن ویلا، باغ یا آپارتمان دارید و نیاز به ساخت یا طراحی استخر دارید، بهتر است هم اکنون با مشاوران سونالوکس تماس بگیرید و از خدمات سونالوکس استفاده کنید.

استان البرز با فاصله کمی از تهران یکی از خوش آب و هواترین استان های ایران است. همین مشکل آن را برای مردم شهر کرج و استان البرز نیز انتخاب مناسبی کرده است، شهرهای مجاور مانند تهران، استان البرز گزینه مناسبی برای تعطیلات آخر هفته است و خرید ویلا در این استان گزینه ای مقرون به صرفه محسوب می شود.

اگر تصمیم به طراحی استخر در البرز دارید، بهتر است از خدمات طراحی استخر سونالوکس استفاده کنید. تیم مهندسی سونالوکس آماده ساخت استخر در کل استان البرز و شهر کرج می باشد و اگر قصد ساخت استخر در شهرهای دیگر را دارید می توانید از خدمات ما استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی: مرکز فروش کاشی و سرامیک استخری در تهران

استخر در کرج

کرج یکی از شهرهای ایران با آب و هوای مطبوع است که در میان مناظر زیبا و روستاهای زیبا احاطه شده است. بسیاری از مردم برای گذراندن تعطیلات خود باغ، ویلا یا خانه در اطراف کرج دارند و  احتمالاً قصد دارند در آنجا استخری بسازند. با ساخت و طراحی استخر خانگی در فصول مختلف سال می توانید لذت شنا را در محیط منزل خود تجربه کنید.
ما در سونالوکس در زمینه ساخت و  طراحی استخر  در کرج تخصص داریم. البته خدمات سونالوکس محدود به استان البرز نیست و در صورت نیاز می توانید از خدمات ما در سراسر ایران استفاده کنید.

نصاب تجهیزات استخر در کرج

از آنجایی که سونالوکس دارای تیم طراحی و ساخت استخر در استان البرز می باشد به راحتی می توانند سازه های مورد نیاز شما را در مدل های مختلف و با طرح های مختلف در سراسر کرج پیاده سازی کنند.

این گروه تمامی مراحل اجرا و طراحی استخر در کرج را با کمک طراحان و صنعتگران ماهر انجام می دهد. رضایت مشتری در ارائه خدمات از این مجموعه اولین شاخص تیم ما است.

پیمانکار ساخت استخر در کرج

این گروه در زمینه طراحی و ساخت استخر در کرج و تمامی شهرهای ایران تخصص دارد. کارشناسان ما آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. همچنین در صورت نیاز به دریافت خدمات در شهرهای دیگر می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت طراحی و اجرای استخر در کرج

هزینه ساخت استخر متناسب با عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. به طور کلی استخرهای بتنی ساختار یکسانی دارند اما برخی از شاخص ها می توانند بر قیمت ساخت استخر در کرج تاثیر گذار باشند. برخی از این موارد:

البته زمانی که پلان پایه استخر برای شما طراحی می شود، پیمانکاران سونالوکس می توانند هزینه ساخت استخر در کرج را به شما اعلام کنند. علاوه بر این، نوع ساختار استخر می تواند قیمت را تعیین کند.

به عنوان مثال، ساخت یک استخر شنا در طبقات یک خانه ممکن است بیش از ساخت یک استخر در یک باغ هزینه داشته باشد. زیرا علاوه بر سختی دسترسی، مصالح به کار رفته در این نوع استخرها از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

خدمات طراحی و ساخت تجهیزات استخر در کرج

سونالوکس در زمینه طراحی و ساخت استخر، سونا، جکوزی تخصص دارد. هر گونه خدماتی که در زمینه ساخت و ساز، طراحی استخر در کرج، سرویس و نگهداری و … نیاز دارید، می توانید آن را با نازلترین قیمت از کارشناسان سونالوکس تهیه کنید. برای ارتباط با کارشناسان ما می توانید هم اکنون با تلفن های درج شده در قسمت تماس با ما تماس بگیرید و یا در صورت نیاز مستقیماً از طریق فرم درج شده در همان قسمت با ما تماس بگیرید.

علاوه بر این بهتر است بدانید که فعالیت ما تنها به ساخت استخر محدود نمی شود، بلکه می توانید برای ساخت سونا، جکوزی و همچنین سرویس و نگهداری آنها با ما تماس بگیرید.

خدمات سرویس و نگهداری استخر

سرویس و نگهداری استخر کرج توسط تیم سونالوکس انجام می شود. برای بررسی استخر و رفع هر گونه مشکل و همچنین نگهداری دوره ای استخر خود می توانید با ما تماس بگیرید.

تماس و مشاوره غیرحضوری

شما می توانید قبل از هر اقدامی تلفنی با نمایندگی ساخت استخر سونالوکس کرج تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. در صورت نیاز پس از مشاوره می توانید از خدمات ما در کرج استفاده کنید.

آنالیز آب استخر

آنالیز آب استخر یکی از مهم ترین فعالیت های نگهداری استخر است. تیم سونالوکس می تواند آب استخر شما را در مدت زمان کوتاهی با جدیدترین تجهیزات بررسی و آنالیز کند و در صورت نیاز با مواد افزودنی آن را تعمیر کند.

فرایند تخلیه و پاکسازی آب استخر

یکی دیگر از فعالیت هایی که در حین ساخت استخر باید انجام شود تخلیه و نظافت است که بهتر است به صورت دوره ای انجام شود.

برای دریافت خدمات ساختمانی هم اکنون می توانید تماس بگیرید

تعمیر و بازسازی استخر در کرج

بسیاری از استخرهایی که ساختار آنها به صورت استاندارد ساخته نشده است ممکن است به دلایل مختلفی مانند کاهش آب و مشکلات مشابه نیاز به بازسازی یا تعمیر اساسی داشته باشند.

با توجه به اینکه سونالوکس مجری ساخت استخر در کرج و اقصی نقاط استان البرز و سایر شهرهای ایران می باشد، می توانید خدمات مورد نیاز در زمینه طراحی و ساخت استخر را به این گروه بسپارید.

تیم سونالوکس به صورت تخصصی به تعمیر و عیب یابی استخرهای قدیمی می پردازد و در صورت نیاز فرآیندهای تکمیلی را انجام می دهد تا عیوب را به بهترین شکل ممکن برای شما رفع کند.

مزایا و معایب ساخت استخر در کرج

انواع استخرها را می توان در استان البرز قرار داد. اما باید در نظر داشته باشید که چه نوع استخری برای فعالیت های شما مناسب است. انواع مختلفی از استخرها وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاصی دارند.

انواع استخرها از نظر مصالح

طراحی استخر بتنی در کرج

استخر بتنی یکی از پرکاربردترین سازه های استخری است که برای طراحی و ساخت آن در استان البرز بسیار مناسب است. استخر بتنی دارای طول عمر بسیار بالایی است و هر طرحی که در ذهن داشته باشید با استفاده از سازه بتنی قابل اجرا خواهد بود.

البته هزینه ساخت استخر بتنی کمی بیشتر از مدل های دیگر است، اما مزایای این استخرها مشتریان زیادی را به سمت این سازه جذب کرده است.

ساخت استخر فایبرگلاس در البرز

استخرهای فایبرگلاس از کامپوزیت ساخته شده اند و مقاومت خوبی دارند. البته این نوع استخرها نسبت به استخرهای بتنی نیز مقاومت کمتری دارند. همچنین نگهداری از استخر فایبر گلاس کمی دست و پا گیر است و معمولا نمی توانید آنها را در عمق، ابعاد و شکل های مورد نیاز خود طراحی کنید و باید از طرح هایی که از قبل آماده شده است استفاده کنید.

ساخت استخر وینیل در البرز

استخرهای وینیل را می توان ارزان ترین نوع سازه استخری دانست که با هزینه بسیار پایین نسبت به طرح های دیگر قابل اجراست. در این سازه ابتدا خاکبرداری استخر انجام می شود و سپس دیواره های استخر با ماسه پر می شود.

و در نهایت این دیوارها با روکش وینیل پوشانده می شوند. در نظر داشته باشید که عمر مفید این گونه استخرها 10-8 سال در نظر است و پس از آن نیاز به تعمیر دیوارها دارد.

مراحل طراحی و ساخت استخر در کرج

گودبرداری

در این مرحله باید محیط مناسب برای استخر آماده شود. با توجه به ابعاد طراحی استخر در البرز که برای سازه در نظر گرفته شده است، گودبرداری انجام می شود و معمولا زمان زیادی نمی برد.

در این مرحله از انواع ماشین آلات سنگین و با نیروی انسانی استفاده خواهد شد. همچنین گودبرداری باید به صورت مستدل انجام شود و مراحل بعدی و ساخت استخر با کیفیت در کرج به این مرحله بستگی دارد.

تسطیح کف استخر و خاک

پس از حفر استخر نوبت به تسطیح زمین می رسد که با استفاده از ماشین آلات فشرده انجام می شود. در این مرحله از ماسه برای تسطیح زمین استفاده می شود و متناسب با طرح استخر ممکن است در قسمت های مختلف ارتفاع داشته باشید.

مقاوم سازی و ساخت دیوارها

در اینجا تقویت استخر و رنگ آمیزی دیوارها انجام می شود. البته این مرحله معمولا برای استخرهای بتنی انجام می شود و در استخرهای دیگر مرحله آرماتور وجود ندارد. آرماتور به شکل گیری آسان ساختار دیواره های استخر کمک می کند و شرایط را برای بتن ریزی بهتر مهیا می کند. معمولا برای استخرهای بتنی در این مرحله از مواد افزودنی بتن استفاده می شود که به افزایش مقاومت و کارایی بتن در استخر کمک می کند.

لوله کشی و ساخت تاسیسات استخر

باید در نظر داشته باشید که نصب استخر قبل از بتن ریزی انجام می شود و در اجرای این نصب باید نهایت دقت را به کار برد. این تاسیسات پس از بتن ریزی در زیر بتن باقی خواهند ماند و در صورت بروز مشکل تعمیر این سیستم بسیار مشکل خواهد بود. با استفاده از پمپ و مانومتر می توان در این مرحله نشتی را پیدا کرد و در صورت نیاز آن را تعمیر کرد.

اجرا و نصب چراغ و سیم کشی

با توجه به اینکه قرار است سیم کشی در آب انجام شود، بهتر است برای سیم کشی استخر از نهایت دقت استفاده شود. علاوه بر این، سیستم روشنایی استخر با توجه به ابعاد و اندازه استخر تغییر می کند و پیمانکار سازنده استخر شنا در البرز باید این مشکل را به خوبی مطالعه و اجرا کند.

فرایند بتن ریزی

بتن ریزی یکی از آخرین مراحل ساخت استخر در کرج می باشد. پس از اتمام سیم کشی و نصب، می توان عملیات بتن ریزی را آغاز کرد، پس از این مرحله عایق کاری نیز انجام می شود تا در هیچ قسمتی از استخر نشتی نداشته باشد. در نهایت محیط و کاشی کاری استخر ساخته می شود و این قطعات را نیز می توان به روش های مختلف و به روش های مختلف اجرا کرد.

محیط سازی استخر

با توجه به اینکه سونالوکس دارای تیمی متخصص در زمینه طراحی داخلی و خارجی می باشد، آماده ارائه خدمات ساخت استخر 0 تا 100 می باشد. اگر قصد دارید استخری با حس و حال مدرن طراحی کنید، باید محیط استخر را جدی بگیرید. محیط استخر به صورت ماهرانه توسط طراحان سونالوکس ساخته شده و اجرای آن توسط تیم ساخت استخر در کرج سونالوکس انجام می شود.

 

سوالات متداول درباره طراحی و اجرای استخر در کرج

مدت زمان طراحی و اجرای استخر در کرج چقدر است؟

متناسب با فصل، اندازه استخر، منطقه ای که استخر در آن ساخته می شود. این مقدار ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی بین 15 تا 45 روز 0 تا 100 استخر ساخته می شود.

بهترین نوع سازه استخر چیست؟

هر یک از سازه های بتنی، وینیل و فایبرگلاس دارای مزایا و معایبی هستند، اما به طور کلی استخر بتنی قیمت بالاتری دارد و کارایی و طول عمر بیشتری را ارائه می دهد.

بهترین مجموعه طراحی و اجرای استخر در کرج کدام است؟

گروه های مختلفی در زمینه طراحی و ساخت استخرهای شنا در استان البرز فعالیت می کنند که سونالوکس یکی از آنهاست. بنابر نظر مشتریان این گروه یکی از بهترین تیم های ساخت استخر در کرج سونالوکس می باشد.

قیمت ساخت استخر در کرج چقدر است؟

به طور کلی متغیرهای زیادی در قیمت ساخت استخر در کرج تاثیرگذار هستند که باید به آن توجه کرد به همین دلیل بهتر است برای قیمت ساخت استخر در استان البرز با ما تماس بگیرید.

انعقاد قرارداد ساخت استخر در کرج چگونه انجام می شود؟

به طور کلی سونالوکس از اولین مراحل راه اندازی استخر تا زمان تحویل، مجری و سازنده استخر است و شما می توانید با خیال راحت پروژه های خود را به این تیم بسپارید.

سخن نهایی درباره ساخت استخر در کرج

گروه مهندسی سونالوکس آماده ارائه خدمات ساخت استخر در کرج و سایر شهرهای ایران می باشد. برای دریافت خدمات ساخت استخر می توانید هم اکنون با کارشناسان سونالوکس تماس بگیرید. سونالوکس در ساخت استخرهای بتنی و استخرهای فایبرگلاس با بالاترین کیفیت تخصص دارد.

مطالب پیشنهادی:

 

 

تماس مستقیم و مشاوره رایگان